KONTAKT
 
poniedziałek - piątek 10 - 17
 
 
Gwarancja

Produkty sprzedawane w naszym SKLEPIE posiadają gwarancję producenta lub dystrybutora.

  • Gwarancja jest dobrowolnym oświadczeniem producenta lub dystrybutora dotyczącym jakości towaru, które stanowi podstawę do złożenia reklamacji.
  • Gwarancja wskazuje obowiązki gwaranta i uprawnienia Klienta w przypadku, gdy sprzedany towar nie ma właściwości określonych w oświadczeniu gwarancyjnym.
  • Czas gwarancji zależy od woli gwaranta, może więc ona trwać, np. rok lub 5 lat, bądź zostać udzielona dożywotnio. Jeżeli w oświadczeniu gwarancyjnym nie określono okresu ochrony, przyjmuje się, że wynosi on 2 lata, licząc od dnia, w którym wydano towar Klientowi.
  • Gwarancja producenta jest to typ usługi realizowanej w jego Autoryzowanym Punkcie Serwisowym.
  • Gwarancja dystrybutora jest to typ usługi realizowanej w jego siedzibie lub wskazanym przez niego Punkcie Serwisowym.
  • Zasady i okres gwarancji określa karta gwarancyjna dołączona do towaru lub udostępniona na stronie internetowej producenta lub dystrybutora.
  • Obsługa gwarancyjna obejmuje naprawę lub wymianę towaru według zasad obowiązujących w Autoryzowanym Punkcie Serwisowym producenta lub Punkcie Serwisowym dystrybutora.
  • Czas rozpatrywania reklamacji gwarancyjnej jest zgodny z zasadami obowiązującymi w Autoryzowanym Punkcie Serwisowym producenta lub Punkcie Serwisowym dystrybutora.
  • Gwarant musi wykonać swoje obowiązki w terminie wskazanym w oświadczeniu gwarancyjnym. Jeżeli nie określono tego czasu, powinien uczynić to niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty dostarczenia mu towaru.
  • Sposób kontaktu z Autoryzowanym Punktem Serwisowym producenta lub Punktam Serwisowym dystrybutora znajdują się w karcie gwarancyjnej lub na ich stronie internetowej.

W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym Autoryzowanym Punktem Serwisowym producenta lub Punktem Serwisowym dystrybutora, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na jego stronie internetowej. Jest to najszybszy sposób zareklamowania wadliwego sprzętu, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić go do pełnej sprawności.

Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (faktury) i oryginalnego opakowania, gdyż stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji. Ponadto oryginalne opakowanie zapewnia reklamowanemu sprzętowi bezpieczeństwo podczas transportu.

W razie pytań lub wątpliwości, zapraszamy do kontaktu przez FORMULARZ KONTAKTOWY lub telefonicznie. Udzielimy niezbędnych wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl