KONTAKT
 
poniedziałek - piątek 10 - 17
 
 
Sklep nieczynny. Przerwa techniczna.
 
Odstąpienie od umowy

Definicja umowy zawieranej na odległość

Umowa zawierana na odległość jest umową, bez jednoczesnej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem, co najmniej jednego środka porozumiewania się na odległość - dokonywanie zakupów przez Internet w e-sklepie.

Termin na odstąpienie od umowy

  • W przypadku umowy sprzedaży pojedynczego towaru termin liczy się od następnego dnia po dniu, w którym Konsument otrzymał rzecz.
  • W przypadku umowy sprzedaży kilku towarów dostarczanych osobno, partiami lub w częściach termin liczy się od następnego dnia po dniu, w którym Konsument otrzymał ostatnią rzecz, partię lub część.
  • W przypadku umowy polegającej na regularnym dostarczaniu towarów przez określony czas termin liczy się od następnego dnia po dniu, w którym Konsument otrzymał pierwszą z zamówionych rzeczy.
  • W sytuacji, w której termin na złożenie przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy upływa w sobotę, niedzielę lub w święto ustawowo wolne od pracy - termin ten ulega przedłużeniu do następnego dnia roboczego.
  • Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy również przed otrzymaniem towaru. W takiej sytuacji może zostać obciążony kosztami, którym zobowiązany byłby ponieść, w sytuacji odstąpienia od umowy po odbiorze towaru.
  • Do zachowania ustawowego terminu na odstąpienie od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Sposób odstąpienia od umowy

  • Oświadczenie można napisać własnoręcznie lub wykorzystać proponowany prze nas Wzór oświadczenia odstąpienia od umowy.
  • Odstąpienie od umowy można złożyć listownie i/lub drogą elektroniczną na adres:
    • EuroEden.PL 01-496 Warszawa ul. Gustawa Morcinka 8 lok. 10,
    • e-mail: euroeden@euroeden.pl,
    • kom. +48 69 363 1234, tel. +48 22 24 42 888
  • W przypadku wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, Konsument niezwłocznie otrzyma tą samą drogą potwierdzenie o jego otrzymaniu.

 Zwrot towaru

  • Konsument ma obowiązek zwrócić towar niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  • Nie jest wymagane, aby towar był odsyłany wraz z powyższym oświadczeniem.
  • Na Konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu jego zwrócenia. Po otrzymaniu towaru może zatem sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiły to w sklepie stacjonarnym.
  • Konsument ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działanie pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
  • Konsument ponosi koszty bezpośrednio związane ze zwrotem towaru po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, czyli odesłaniu rzeczy sprzedawcy.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl