KONTAKT

Kom. 69 36 31 234  Tel. 22 24 42 888, 22 28 96 006  Fax 22 40 69 444

poniedziałek ÷ piątek  10.00 ÷ 17.00

FORMULARZ KONTAKTOWY

Jak kupować

Krok 1 - Wybór produktów

  • przeglądaj listę kategorii/podkategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
  • przy każdym produkcie znajdziesz dane o nim,
  • szczegółowe informacje o produkcie znajdują się na stronie jego producenta,
  • pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni,
  • po znalezieniu interesującego produktu, dodaj go do koszyka,
  • jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.

Krok 2 - Zawartość koszyka

  • w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
  • zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na "przelicz", aby dopasować zamówienie,
  • klikając na ikonę x (w kółku) usuniesz produkty z koszyka,
  • wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,
  • jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę,
  • potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.

Krok 3 - Składanie zamówienia

  • jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na Zaloguj się",
  • jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "Zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "Złóż zamówienie"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
    • podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
    • brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
    • możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych,
    • wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
    • aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,
    • ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi",
    • po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,
    • kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu,
    • odbierz wiadomość e-mail i kliknij na link potwierdzający złożenie zamówienia.

Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.

Statusy zamówienia

SKLEP na bieżąco informuje klientów na jakim etapie, w danej chwili, znajduje się realizacja złożonego zamówienia, wysyłając pocztą elektroniczną następujące informacje:

  • złożone - na tym etapie klient zobowiązany jest autoryzować swoje zamówienie poprzez kliknięcie na link Potwierdź zamówienie, w otrzymanym e-mailu.
  • przyjęte do realizacji - na tym etapie SKLEP rezerwuje zamówione produkty, a o przyjęciu zamówienia do realizacji informuje klienta e-mailem. Zawiera on konto bankowe SKLEPU, na które należy wnieść przedpłatę, z takim wyprzedzeniem, aby na konto SKLEPU dotarła do godziny 16.00 następnego dnia roboczego. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane,
  • oczekiwanie na płatność - w przesłanym do klienta e-mailu przypomina się o konieczności wniesienia przedpłaty na poczet złożonego zamówienia,
  • w trakcie kompletacji - status ten informuje, że przedpłata wpłynęła na konto bankowe SKLEPU i przygotowywana jest paczka z zamówionymi produktami do wysyłki,
  • gotowe do wysłania - status ten informuje, że przesyłka została przekazana firmie kurierskie i jest w drodze do klienta,
  • anulowane - e-mail o tej treści jest wysyłany do klienta w przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia z powodu:
    • braku autoryzacji złożonego zamówienia przez klienta,
    • nie przesłanie przez klienta, w ustalonym terminie, przedpłaty na poczet realizacji złożonego zamówienia,
    • wcześniejszego wyprzedania ostatniej sztuki zamówionego produktu,
    • uszkodzenia opakowania produktu mogącego wpłynąć na jego stan techniczny,
    • uszkodzenia samego produktu.
  • za anulowanie zamówienia z przyczyn leżących po stronie SKLEPU z góry bardzo przepraszamy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl