PRZERWA TECHNICZNA

TEL222442888 TEL222896006 KOM693631234 FAX224069444
FORMULARZ KONTAKTOWY

biuro czynne w: poniedziałek÷piątek od 9.00 do 17.00

Zasady kupowania

Krok 1 - Wybór produktów

 

  • przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
  • przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
  • pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni,
  • po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka,
  • jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.

 

Krok 2 - Zawartość koszyka

 

  • w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
  • zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na "przelicz", aby dopasować zamówienie,
  • klikając na ikonę minusa usuniesz produkty z koszyka,
  • wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,
  • jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę,
  • potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.

 

Krok 3 - Składanie zamówienia

 

  • jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",
  • jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
    • podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
    • brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
    • możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.
  • wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
  • aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,
  • ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi"
  • po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,
  • kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu,
  • odbierz wiadomość email i kliknij na link potwierdzający złożenie zamówienia.

 

Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.

 

Statusy zamówienia

  • SKLEP na bieżąco informuje klientów na jakim etapie, w danej chwili, znajduje się realizacja złożonego zamówienia, wysyłając pocztą elektroniczną następujące informacje:
    • zamówienie oczekuje na przyjęcie do realizacji - na tym etapie klient zobowiązany jest autoryzować swoje zamówienie poprzez kliknięcie na link Potwierdź zamówienie, w otrzymanym e-mailu.
    • zamówienie zostało anulowane - e-mail o tej treści jest wysyłany do klienta w przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia z powodu:
      • braku autoryzacji złożonego zamówienia przez klienta,
      • nie przesłanie przez klienta, w ustalonym terminie, przedpłaty na poczet realizacji złożonego zamówienia,
      • wcześniejszego wyprzedania ostatniej sztuki zamówionego produktu,
      • uszkodzenia opakowania produktu mogącego wpłynąć na jego stan techniczny,
      • uszkodzenia samego produktu.
    • za anulowanie zamówienia z przyczyn leżących po stronie SKLEPU bardzo przepraszamy,
    • zamówienie przyjęto do realizacji - na tym etapie SKLEP rezerwuje zamówione produkty, a o przyjęciu zamówienia do realizacji informuje klienta e-mailem, w którym podane jest konto bankowe SKLEPU,  na które należy wnieść przedpłatę,
    • oczekiwanie na płatność - w przesłanym do klienta e-mailu przypomina się o konieczności wniesienia przedpłaty na poczet złożonego zamówienia,
    • w trakcie kompletacji - status ten informuje, że jest przygotowywana paczka z zamówionymi produktami do wysyłki,
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl