KONTAKT
 
poniedziałek - piątek 10 - 17
 
 
Sklep nieczynny. Przerwa techniczna.
 
Jak kupować

Rejestracja

Rejestracja  w SKLEPIE jest dobrowolna. Na założonym koncie gromadzone są i przechowywane poniższe informacje:

  •  Szczegóły zamówień - informacje o zamówieniu, transakcje do zamówienia, adres do faktury, adres wysyłki, zamówione produkty, przesyłki,
  • Dane klienta - imię i nazwisko, produkty w przechowalni, produkty dodane do koszyka, adresy, opinie o produkcie, newsletter, informacje o sesji, e-maile.

 Dzięki rejestracji przy kolejnych zakupach nie ma konieczności wprowadzania swoich danych. Daje ona możliwość otrzymania indywidualnym rabatów. Umożliwia dostęp do:

  • MOICH ZAMÓWIEŃ - historia wszystkich zamówień złożonych w SKLEPIE, w tym podgląd ich statusu realizacji,
  • USTAWIENIA KONTA - edycja swojego konta i możliwość dokonywania w nim zmian, w tym hasła,
  • PRZECHOWALNI - zapamiętywania produktów, co pozwala do nich wrócić w każdej chwili.

Na prośbę Klienta:

  • mogą niezwłocznie zostać mu udostępnione wszystkie jego dane zgromadzone przez SKLEP. Jeśli Klient ma kilka kont, dla każdego z nich zostanie wygenerowane archiwum osobno.
  • w każdej chwili jego konto może zostać usunięcie ze SKLEPU.

Prośbę o udostępnienie danych zgromadzonych na koncie lub usunięcie całego konta należy kierować poprzez FORMULARZ KONTAKTOWY. Prośbę tą należy wysłać z tego samego adresu e-mail, na który zostało założone konto w SKLEPIE.

Wybór produktów

  • przeglądaj listę kategorii/podkategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
  • przy każdym produkcie znajdziesz dane o nim,
  • szczegółowe informacje o produkcie znajdują się na stronie jego producenta,
  • pamiętaj, że zarejestrowani Klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni,
  • po znalezieniu interesującego produktu, dodaj go do koszyka,
  • jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.

Zawartość koszyka

  • w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
  • zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na "przelicz", aby dopasować zamówienie,
  • klikając na ikonę x (w kółku) usuniesz produkty z koszyka,
  • wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,
  • jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę,
  • potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.

Składanie zamówienia

  • jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na Zaloguj się",
  • jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "Zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "Złóż zamówienie"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
    • podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
    • brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
    • możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych,
  • wprowadź swoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
  • aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,
  • ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi",
  • po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,
  • kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu,
  • odbierz wiadomość e-mail i kliknij na link potwierdzający złożenie zamówienia.

Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą na swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.

Statusy zamówienia

SKLEP na bieżąco informuje Klientów na jakim etapie, w danej chwili, znajduje się realizacja złożonego zamówienia, wysyłając pocztą elektroniczną następujące informacje:

  • złożone - na tym etapie Klient zobowiązany jest autoryzować swoje zamówienie poprzez kliknięcie na link Potwierdź zamówienie, w otrzymanym e-mailu.
  • przyjęte do realizacji - na tym etapie SKLEP rezerwuje zamówione produkty, a o przyjęciu zamówienia do realizacji informuje Klienta e-mailem. Zawiera on konto bankowe SKLEPU, na które należy wnieść przedpłatę, z takim wyprzedzeniem, aby na konto SKLEPU dotarła do godziny 16.00 następnego dnia roboczego. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane,
  • oczekiwanie na płatność - w przesłanym do klienta e-mailu przypomina się o konieczności wniesienia przedpłaty na poczet złożonego zamówienia,
  • w trakcie kompletacji - status ten informuje, że przedpłata wpłynęła na konto bankowe SKLEPU i przygotowywana jest paczka z zamówionymi produktami do wysyłki,
  • gotowe do wysłania - status ten informuje, że przesyłka została przekazana firmie kurierskie i jest w drodze do Klienta,
  • anulowane - e-mail o tej treści jest wysyłany do Klienta w przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia z powodu:
    • braku autoryzacji złożonego zamówienia przez Klienta,
    • nie przesłanie przez Klienta, w ustalonym terminie, przedpłaty na poczet realizacji złożonego zamówienia,
    • wcześniejszego wyprzedania ostatniej sztuki zamówionego produktu,
    • uszkodzenia opakowania produktu mogącego wpłynąć na jego stan techniczny,
    • uszkodzenia samego produktu.
  • za anulowanie zamówienia z przyczyn leżących po stronie SKLEPU z góry bardzo przepraszamy.

UWAGA: Przy rejestracji oraz składaniu zamówień nie należy używać adresów poczty elektronicznej wykorzystywanej do działalności spamerskie. Adresy takie są automatycznie blokowane.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl