PRZERWA TECHNICZNA

TEL222442888 TEL222896006 KOM693631234 FAX224069444
FORMULARZ KONTAKTOWY

biuro czynne w: poniedziałek÷piątek od 9.00 do 17.00

Gwarancja

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. 

  • Gwarancja jest dobrowolnym oświadczeniem producenta dotyczącym jakości towaru, które stanowi podstawę do złożenia reklamacji.
  • Gwarancja wskazuje obowiązki gwaranta i uprawnienia klienta w przypadku, gdy sprzedany towar nie ma właściwości określonych w oświadczeniu gwarancyjnym.
  • Czas gwarancji zależy od woli gwaranta, może więc ona trwać, np. rok lub 5 lat, bądź zostać udzielona dożywotnio. Jeżeli w oświadczeniu gwarancyjnym nie określono okresu ochrony, przyjmuje się, że wynosi on 2 lata, licząc od dnia, w którym wydano towar klientowi.
  • Gwarancja producenta jest to typ usługi realizowanej w jego Autoryzowanych Punktach Serwisowych.
  • Zasady i okres gwarancji określa karta gwarancyjna dołączona do towaru lub udostępniona na stronie internetowej producenta.
  • Obsługa gwarancyjna obejmuje naprawę lub wymianę towaru według zasad obowiązujących w Autoryzowanych Punkcie Serwisowym producenta.
  • Czas rozpatrywania reklamacji gwarancyjnej jest zgodny z zasadami obowiązującymi w Autoryzowanych Punktach Serwisowych producenta.
  • Gwarant musi wykonać swoje obowiązki w terminie wskazanym w oświadczeniu gwarancyjnym. Jeżeli nie określono tego czasu, powinien uczynić to niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty dostarczenia mu towaru.
  • Sposób kontaktu z Autoryzowanymi Punktami Serwisowymi producenta znajduje się w karcie gwarancyjnej lub na jego stronie internetowej.

W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym Autoryzowanym Punktem Serwisowym producenta, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na jego stronie internetowej. Jest to najszybszy sposób zareklamowania wadliwego sprzętu, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić go do pełnej sprawności.

Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (faktury) i oryginalnego opakowania, gdyż stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji. Ponadto oryginalne opakowanie zapewnia reklamowanemu sprzętowi bezpieczeństwo podczas transportu.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: euroeden@euroeden.pl lub telefonicznie: +48.693631234. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl