Jak zamawiać

Opisy towarów zawierają tylko podstawowe informacje. W związku z tym sugeruje się aby przed złożeniem zamówienia zapoznać się z ich wszystkimi parametrami na stronach producentów.
SKLEP posiada możliwość dokonania wyboru towarów według ceny. Wystarczy wybrać kategorię i określić przedział cenowy znajdujących się w niej towarów.
Złożenie zamówienia w SKLEPIE jest traktowane również jako Zapytanie o dostępność produktu. Dzięki temu po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia SKLEP daje pełną gwarancję jego zrealizowania pod względem jakościowym i ilościowym.
W celu złożenia zamówienia należy przejść na stronę wybranego towaru, określić jego ilość i dodać go do koszyka, a następnie postępować zgodnie z sugestiami znajdującymi się na kolejnych etapach jego składania. 
W trakcie składania zamówienia należy zwrócić uwagę na warunki zawarte w Kosztach dostawy  dotyczące podziału produktów pod względem wagi i gabarytów.
Klient ma zapewnioną techniczną możliwość poprawiania w koszyku wprowadzanych danych, przed złożeniem wiążącego go zamówienia
SKLEP na bieżąco informuje Klientów na jakim aktualnie etapie znajduje się realizacja złożonego zamówienia wysyłając drogą e-mailową następujące informacje:
º Zamówienie oczekuje na przyjęcie do realizacji - potwierdzenie przez Klienta złożonego zamówienia (należy kliknąć na link Potwierdź zamówienie); sprawdzenie dostępności towaru w magazynie.
º Zamówienie zostało anulowane - informacja ta jest wysyłana w przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia z powodu:
braku potwierdzenia przez Klienta złożonego zamówienia,
nie przesłania przez Klienta, w ustalonym terminie, przedpłaty na poczet realizacji złożonego zamówienia,
wcześniejszego wyprzedania ostatniej sztuki towaru,
uszkodzenia opakowania towaru mogącego wpłynąć na jego stan techniczny,
uszkodzenia samego towaru.
  Za anulowanie zamówienia z przyczyn leżących po stronie SKLEPU bardzo przepraszamy.
º Zamówienie przyjęto do realizacji - potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji - rezerwacja towaru. W ciągu 24 godzin, licząc od chwili otrzymania tego powiadomienia, należy wysłać przelew (przedpłatę na poczet złożonego zamówienia) na wskazane w e-mailu konto bankowe SKLEPU. Po upływie tego terminu towar zostanie zwolniony z rezerwacji, a zamówienie anulowane.
º Zamówienie jest w trakcie realizacji - potwierdzenie wpływu środków (przedpłaty) na konto SKLEPU i przygotowywanie produktu do wysyłki.
º Zamówienie zostało zrealizowane - potwierdzenie wysłania paczki z zamówionym towarem. Paczka wysyłana jest bezpośrednio z magazynu poddostawcy SKLEPU. Do adresata powinna ona dotrzeć w terminie 2 do 3 dni roboczych, a w wyjątkowych sytuacjach do 5 dni. Dokument sprzedaży można pobrać klikając w załączony link.
º Powiadomienia wysyłane są w w czasie pracy obsługi SKLEPU określonego w zakładce Kontakt.
Oprogramowanie SKLEPU umożliwia szybki podgląd informacji o aktualnym stanie realizacji zamówienia, która znajduje się na jego stronie. Wystarczy kliknąć na link "Przejdź do zamówienia" w otrzymanym e-mailu.
Co kilka godzin są aktualizowane stany magazynowe i ceny. Proces ten może wywołać dynamiczne zmiany podczas przeglądania stron z towarami.
Życzymy udanych zakupów.